Aangezien inmiddels 300 advocaten en juristen het e-book "Online in contact met (nieuwe) cliënten" hebben gedownload, durf ik nu wel de conclusie te trekken dat er behoefte is aan informatie over dit onderwerp. Dat kan ook bijna niet anders: ook advocatenkantoren zullen zich inmiddels realiseren dat de wereld aan het veranderen is, en sterker nog: al is veranderd. Deze tijd vraagt om een andere benadering van de markt. Persoonlijker, directer en via andere kanalen. Met andere woorden: er zal meer moeten worden ingezet op marketing en communicatie, gericht op de doelgroep. Maar hoe doe je dat, als je de dag kunt vullen met zaken die geld opleveren en die  voorbij is voordat je het weet? En je dus niet toekomt aan andere belangrijke zaken, zoals acquisitie en marketing?

Veel van de advocaten en juristen die het e-book hebben gedownload, benaderen mij nu met de vraag of ik kan helpen bij het vormgeven en uitvoeren van hun marketing- en communicatie-activiteiten. Hoe meer ik daarmee bezig ben, hoe vaker ik merk dat goede resultaten behaald kunnen worden door slechts een aantal gerichte acties uit te voeren. Daarvoor hoeft echt niet uw hele website op de schop.
Die relatief kleine klussen kunnen prima worden uitgevoerd door iemand die flexibel inzetbaar is. Op de momenten dat u er behoefte aan hebt, voor die werkzaamheden waarvoor u graag een expert inzet, voor een prijs die overzichtelijk is. Dat zijn dan ook meteen de voordelen van het flexibel inhuren van een marketingprofessional.
En u doet in de tussentijd gewoon waar u goed in bent!
 
Categorie Marketing Advies