Blog Archief

Groeistrategie voor ondernemers. Bent u klaar om te groeien?

Bent u klaar om te groeien? De meeste ondernemers, organisaties en bedrijven willen graag groeien. Bijvoorbeeld groeien in effectiviteit, in omzet, in verkoop of in persoonlijke ontwikkeling. U kunt ook kiezen om te groeien in het aantal contacten, in

NLP Business: NLP in een zakelijk jasje

Sinds twee jaar ben ik gestart met de koppeling van Neuro Linguïstisch Programmeren en de zakelijke omgeving. En daar had ik een hele goede reden voor. Een aantal jaren geleden zocht ik namelijk een training of opleiding waarbij ik mezelf tot een goede

NLP Business: NLP in een zakelijk jasje

Sinds twee jaar ben ik gestart met de koppeling van Neuro Linguïstisch Programmeren en de zakelijke omgeving. En daar had ik een hele goede reden voor. Een aantal jaren geleden zocht ik namelijk een training of opleiding waarbij ik mezelf tot een goede

HET VERKOOPPROCES: HOE KAN IK SUCCESVOL VERKOPEN

Een aantal jaren geleden ben ik gestart met verkopen. Ik wist er helemaal niks van. Ik had nog nooit eerder “verkocht”. Ja, privé gezien heb ik ooit wel eens op de rommelmarkt gestaan en heb lootjes voor de lokale vereniging verkocht, maar dat was het

Concurrentie dwingt consultants tot micro marketing bij acquisitie

Wat is micro marketing? De opkomst van de digitale media heeft het mogelijk gemaakt om een steeds beter inzicht te krijgen in het koopgedrag en behoeftepatroon van de consument. Dat zette in de jaren '90 de deur open voor de jongste telg uit de marketing

De fijne kneepjes van emailmarketing

Met merkbare terughoudendheid betrad ondernemer O. Thomas het kantoor voor het gebruikelijke kennismakingsgesprek. Hij was gekomen op aanraden van een bevriende relatie vertelde hij. Zelf betwijfelde hij echter of het probleem van de inzakkende omzet

Laatste trends in de detailhandel

Giga enquête In opdracht van diverse overheden en de Kamer van Koophandel heeft IOResearch dit jaar een enquête onder bijna 70.000 huishoudens uit de Randstad uitgevoerd. Dit 4-jaarlijkse onderzoek naar het koopgedrag is wederom met trots gepresenteerd

Recessie-proof ondernemen!

In de titel van dit artikel bevindt zich een woord waar bijna een taboe op rust. Recessie! Bij veel lezers zal dat ongetwijfeld onmiddellijk een negatieve reactie oproepen. "Van een recessie is nog nooit iemand beter geworden en alleen al het praten

© Multiraedt 2024